AdriMOB – Lëvizshmëria e qendrueshme në zonën e bregdetit të Adriatikut (Sustainable coast MOBility in Adriatic area)
Përshkrimi i projektit:
ADRIMOB është në përputhje me Përparësinë 3 – Masën 3.2 të Programit I.P.A. të Bashkimit Europian: ka për qëllim të favorizoje zhvillimin e sistemit të transportit të qëndrueshëm përgjatë dhe ndërmjet brigjeve të Adriatikut, si edhe ne shtetet partnere .
Deti Adriatik është konsideruar për kohë të gjatë si një pengesë për integrimin në BE, në realitet paraqet një mundësi të madhe për zhvillimin dhe konkurencën e zonës së Adriatikut. ADRIMOB është përcaktuar duke marrë parasysh sfondin specifik dhe problemet e identifikuara duke filluar nga panoramë e përgjithshme për politikën e BE-së në fushën e lëvizshmërisë të qëndrueshme, analiza e situatës së Mobilitetit në zonën e Adriatikut, deri në gjendjen specifike të problemeve të ngritura nga partnerët e fushës .
Duke marrë parasysh zonën e bashkëpunimit dhe rritjen e vazhdueshme aktiviteteve të turizmit dhe biznesit në bregdetin e Adriatikut, lind nevoja për inisiativa të lëvizshmërisë së qëndrueshme, për të përcaktuar strukturën e një sistemi më pak ndotës të transportit si për mallrat, ashtu dhe të pasagjerëve.
Është i nevojshem planifikimi i një strategjie të integruar të transportit të qëndrueshëm, për të favorizuar lëvizjen e qëndrueshme të rritjes së numrit të njerëzve që udhëtojnë për arsye të ndryshme: të punës, turizmit biznesit, etj. Pra, projekti synon të forcojë dhe të integrojë rrjetin e infrastrukturave, duke zhvilluar dhe përmirësuar shërbimet e transportit dhe komunikimin.
Projekti ADRIMOB përfshin portet kryesore të zonës ndërkufitare (Venecia, Ravenna, Rimini, Cesenatico, Pesaro- Urbino, Pescara, Brindisi, Bari, Rovinj, Rab, Split, Durrës, Bar, dhe portet kryesore të zonës sllovene te të Igumenicës
Projekti ka filluar në shkurt të vitit 2011 dhe do të përfundojë në tetor të vitit 2014.
Objektivat e projektit:
Objektivi i projektit është që të propozojë zgjidhje konkrete për problemet reale, duke përmirësuar dhe rritur aksesueshmërinë ne zonën e Adriatikut, infrastrukturën dhe rrjetet e transportit.
Objektivat specifike janë:
- Të inkurajojnë përdorimin e e transportit detar të pasagjerëve, si ndërmjet, ashtu dhe përgjatë brigjeve;
- Përmirësimi i cilësisë së transportit në zonën e të Adriatikut, ;
- Forcimi dhe integrimi i rrjeteve të infrastrukturës ekzistuese;
- Përcaktimi i një strategjie për transportin detar ndërkufitar të Adriatikut, kombinuar me mjete të tjera të transportit;
- Rritja e përdorimin alternativ të transportit me makinë, nëpërmjet kompletimit të qarqeve ndër-modale;
- Marketingu i aktiviteteve ekzistuese.
Rezultatet e pritshme:
Rezultatet qe projekti Adrimob synon të ketë janë:
- Përkufizimi i strategjisë te transportit të qëndrueshëm nderkufitar të njerëzve ndërmjet brigjeve të Adriatikut, me përmirësimin e transportit detar, e kombinuar me mjete të tjera transporti;
- Integrimi dhe rrjetëzimin i qarqeve multi-modale ndër-kufitare (nga demonstrimit pilot dhe koordinatat) në mënyrë që të rritet përdorimi i alternativave të transportit me makinë dhe për të përmirësuar cilësinë e e transportit në Adriatik;
- Përpjekjet e Marketingut për promovimin e aktiviteteve ekzistuese.
Partnerët e projektit:
- Provinca e Ravenës (Partneri lider) (Itali)
- Provinca e Brindizit (Itali)
- Provinca e Pesaro – Urbinos (Itali)
- Provinca e Peskaras (Itali)
- Provinca e Venecias (Itali)
- Bashkia e Cesenaticos
- Autoriteti Portual i Barit
- Autoriteti Portual i Bar (Mali i Zi)
- Prefektura e Thesprotisë Igoumenica (Greqi)
- Qendra për Promovim “Short sea” – Rijeka (Kroaci)
- Bashkia e Rovinj (Kroaci)
- Ministria e Transportit – Lubjane (Slloveni)
- Bashkia e Durrësit (Shqipëri)
- Provinca e Riminit (Itali)
- Bashkia e Rab (Kroaci)
- Partnerët shoqërues:
- Instituti për Transport dhe Logjistikë – Bologna (Itali)
- Ministria e Detit, Transportit dhe Infrastrukturës – Zagreb (Kroaci)
- Qarku i Primorsko-Goranska (Kroaci)
Kontakte te projektit:
- Faqa zyrtare: www.adrimob-ipa.it
- Kontakt Durres: adrimob.durres@gmail.com
June 3, 2014